rozszerzenia gwarancji do laptopów
Wyświetlanie 1–15 z 48 wynikówPosortowane według popularności
-
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus
Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 5 lata – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Pro 14 PC14250, 14 PC14255, 16 PC16250, 16 PC16255
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 5 lata
Czas reakcji: Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi: 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniuSzczegóły:
Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 5 lat – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – wsparcie przez Internet – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – zdalna diagnostyka – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – konsultacja poprzez e-mail – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedzielaSKU: DOL3_3PS5PSP -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport
Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata (4th/5th rok) – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Pro 14 PC14250, 14 PC14255, 16 PC16250, 16 PC16255
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 2 lata
Okres wsparcia: Czwarty i piąty rok
Czas reakcji: Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi: 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniuSzczegóły:
Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – wsparcie przez Internet – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – zdalna diagnostyka – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – konsultacja poprzez e-mail – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedzielaSKU: DOL3_3PS5PS -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus
Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 5 lata – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Pro 13 Plus PB13250
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 5 lata
Czas reakcji: Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi: 10 godz. dziennie / 5 dni w tygodniuSzczegóły:
Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 5 lat – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – wsparcie przez Internet – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – zdalna diagnostyka – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – konsultacja poprzez e-mail – 5 lat – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedzielaSKU: DPNL5_3PS5PSP -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Dell Pro Series Plus from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport
Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata (4th/5th rok) – u użytkownika – 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu – czas reakcji: NBD – dla Pro 13 Plus PB13250
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 2 lata
Okres wsparcia: Czwarty i piąty rok
Czas reakcji: Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi: 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniuSzczegóły:
Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – wsparcie przez Internet – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – zdalna diagnostyka – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – konsultacja poprzez e-mail – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedzielaSKU: DPNL5_3PS5PS -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Lenovo do 5 lat ThinkPlus ePac 5Y Premier Support upgrade from 3Y Premier Support
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Lenovo do 5 lat ThinkPlus ePac 5Y Premier Support upgrade from 3Y Premier Support
Lenovo Premier Support – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 5 lata – u użytkownika – czas reakcji: NBD
Zaprojektowany dla:
Lenovo ThinkPad P1 (2nd Gen) 20QT
Lenovo ThinkPad P1 Gen 3 20TH
Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 20Y4
Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 20ST
Lenovo ThinkPad P16 Gen 1 21D7
Lenovo ThinkPad P43s 20RH
Lenovo ThinkPad P53 20QN, 20QQ
Lenovo ThinkPad P53s 20N6, 20N7
Lenovo ThinkPad T15g Gen 1 20URSKU: 5WS0W86655 -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Dell Precision NB only series 3xxx 3YPS->5YPS
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Dell Precision NB only series 3xxx 3YPS->5YPS
Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata (4th/5th rok) – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dla Precision 3530, 3540, 3541, 3550, 3551, 3560
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 2 lata
Okres wsparcia: Czwarty i piąty rok
Czas reakcji: Następny dzień roboczySzczegóły:
Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 2 lata – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – wsparcie przez Internet – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – zdalna diagnostyka – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne – konsultacja poprzez e-mail – 2 lata – dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedzielaSKU: MW3L3_3PS5PS -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji HP eCare Pack 3 lata OnSite NBD dla Notebooków 1/1/0
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji HP eCare Pack 3 lata OnSite NBD dla Notebooków 1/1/0
Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata – u użytkownika – czas reakcji: NBD – dostępność: 9 godzin dziennie (8:00 – 17:00) / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne – zdalny nadzór – 3 lataZaprojektowany dla:
HP 215 G1 Notebook, 240 G10 Notebook, 240 G2 Notebook, 240 G6 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G8 Notebook, 240 G9 Notebook, 240R G9 Notebook, 245 G10 Notebook, 245 G7 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 246 G6 Notebook, 246 G7 Notebook, 250 G10 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G5 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 250 G8 Notebook, 250 G9 Notebook, 250R G9 Notebook, 255 G10 Notebook, 255 G3 Notebook, 255 G4 Notebook, 255 G5 Notebook, 255 G6 Notebook, 255 G7 Notebook, 255 G8 Notebook, 255 G9 Notebook, 256 G8 Notebook, 340 G7 Notebook, 340S G7 Notebook, 348 G5 Notebook, 348 G7 Notebook, 350 G2 Notebook, 355 G2 Notebook
HP Laptop 340S G7
HP Mobile Thin Client mt245
HP x2 210 G2SKU: U9BA7E -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Lenovo do 3 lat PremiumCare w Onsite upg 2Y Depot/CCI
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Lenovo do 3 lat PremiumCare w Onsite upg 2Y Depot/CCI
Lenovo PremiumCare with Onsite Upgrade – rozszerzona umowa serwisowa – 3 lata – u użytkownika
Typ: Rozszerzona umowa serwisowa
Łącznie z obsługą: Części i robocizna
Lokalizacja: U użytkownika
Okres pełnego kontraktu: 3 lata
Czas reakcji: Następny dzień roboczySKU: 5WS0T73717 -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
AppleCare Protection Plan dla MacBook Air M2
Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają produkty Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Kompleksowy pakiet usług wsparcia technicznego, serwisu sprzętu Apple i pomocy dla użytkowników oprogramowania.
Produkty AppleCare zapewniają dostęp do wsparcia technicznego i dodatkowych opcji serwisu sprzętowego Apple.
AppleCare Protection Plan – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata (od daty zakupu sprzętu) – dostawa – dla MacBook Air
Okres pełnego kontraktu: 3 lata (od daty zakupu sprzętu)
Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata – dostawa
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 3 lata
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 3 lataSKU: SF822ZM/A -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
Rozszerzenie gwarancji Lenovo do 5 lat Onsite upgrade from 1Y Depot/CCI
rozszerzenia gwarancji do laptopówRozszerzenie gwarancji Lenovo do 5 lat Onsite upgrade from 1Y Depot/CCI
Lenovo Onsite Upgrade – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna (do system z 1-roczną gwarancją depot lub carry-in) – 5 lata (od daty zakupu sprzętu) – u użytkownika – dla ThinkPad C14 Gen 1 Chromebook; L13 Yoga Gen 4; L15 Gen 4; T14 Gen 4; T14s Gen 4
SKU: 5WS0A14083 -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
AppleCare Protection Plan dla 14″ MacBook Pro M2
Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają produkty Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Kompleksowy pakiet usług wsparcia technicznego, serwisu sprzętu Apple i pomocy dla użytkowników oprogramowania.
Produkty AppleCare zapewniają dostęp do wsparcia technicznego i dodatkowych opcji serwisu sprzętowego Apple.
AppleCare Protection Plan – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata (od daty zakupu sprzętu) – dostawa – dla MacBook Pro
Okres pełnego kontraktu: 3 lata (od daty zakupu sprzętu)
Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata – dostawa
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 3 lata
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 3 lataSKU: SGA92ZM/A -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
AppleCare Protection Plan dla 14″ MacBook Pro M3 Pro/M3 Max
Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają produkty Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Kompleksowy pakiet usług wsparcia technicznego, serwisu sprzętu Apple i pomocy dla użytkowników oprogramowania.
Produkty AppleCare zapewniają dostęp do wsparcia technicznego i dodatkowych opcji serwisu sprzętowego Apple.
AppleCare Protection Plan – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata (od daty zakupu sprzętu) – dostawa – dla Apple MacBook Pro (14.2 in, M3 Pro; 14.2 in, M3 Max)
Okres pełnego kontraktu: 3 lata (od daty zakupu sprzętu)
Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata – dostawa
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 3 lata
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 3 lataSKU: SL8E2ZM/A -
rozszerzenia gwarancji do laptopów
AppleCare Protection Plan dla 13″ MacBook Pro M2
Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają produkty Apple.
Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemu operacyjnego i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Kompleksowy pakiet usług wsparcia technicznego, serwisu sprzętu Apple i pomocy dla użytkowników oprogramowania.
Produkty AppleCare zapewniają dostęp do wsparcia technicznego i dodatkowych opcji serwisu sprzętowego Apple.
AppleCare Protection Plan – Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata (od daty zakupu sprzętu) – dostawa – dla MacBook Pro
Okres pełnego kontraktu: 3 lata (od daty zakupu sprzętu)
Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa – części i robocizna – 3 lata – dostawa
Wsparcie techniczne – konsultacja telefoniczna – 3 lata
Wsparcie techniczne – internetowy dostęp do bazy informacji – 3 lataSKU: SF8T2ZM/A
W sklepie komputerowym Balta oferujemy produkty, które pozwalają na przedłużenie standardowej gwarancji producenta laptopa. Dzięki naszym rozszerzeniom gwarancji klienci mogą mieć pewność, że w przypadku awarii lub uszkodzenia laptopa, zostaną szybko i profesjonalnie obsłużeni.
W naszej ofercie znajdziesz różne rodzaje rozszerzeń gwarancji, które różnią się długością trwania oraz zakresem usług. Wszystkie nasze produkty są wybierane pod kątem jakości i zawierają szereg usług, takich jak naprawy, wymiana części, czy nawet zwrot kosztów w przypadku niemożliwości naprawy sprzętu. Dodatkowo, nasi klienci otrzymują wsparcie techniczne oraz fachową pomoc w przypadku problemów z urządzeniem.
Dobór odpowiedniego rozszerzenia gwarancji do notebooka jest uzależniony od indywidualnych potrzeb użytkownika i sposobu użytkowania sprzętu. Warto zwrócić uwagę na długość trwania gwarancji oraz zakres usług, aby wybrać rozwiązanie, które najlepiej odpowiada potrzebom klienta. Istotnym aspektem jest również koszt rozszerzenia gwarancji, który powinien być adekwatny do świadczonych usług.
W sklepie komputerowym Balta oferujemy szeroki wybór rozszerzeń gwarancji do notebooków, które spełnią wymagania każdego klienta. Nasz zespół specjalistów służy radą i pomocą w doborze odpowiedniego rozszerzenia gwarancji, które zapewni pełne bezpieczeństwo użytkowania laptopa. Skorzystaj z naszej oferty i ciesz się pewnym i bezpiecznym użytkowaniem swojego laptopa!







