oprogramowanie Comarch
Wyświetlanie 1–15 z 84 wyników
-
Oprogramowanie Comarch Optima
Comarch ERP Optima e-Sprawozdania Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.
Moduł Comarch ERP Optima Handel umożliwia dodatkowo:
wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
przeprowadzenie inwentaryzacji (zobacz film ),
prostą produkcję,
obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
tworzenie deklaracji Intrastat,
współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.SKU: OPESBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Pakiet START Mikrofirma
Comarch ERP Optima START Mikrofirma
Comarch ERP Optima START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia obsługę Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) i łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami.Pakiet Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:
moduł Faktury
moduł Kasa/Bank
12-miesięczną gwarancję i ASYSTĘ Comarch
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiSKU: CDNM -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kadry i Płace
Comarch ERP Optima Płace i Kadry
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Płace i Kadry wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US.
Funkcjonalności modułu:
zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią
tworzenie struktury podległościowej, która ułatwia zarządzanie kadrami w Comarch ERP Optima oraz w aplikacji Comarch HRM
rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów
import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych, informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, danych dotyczących planu pracy, czasu przepracowanego oraz nieobecności
import danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA)
kontrolę unikalności numeru PESEL pracowników
import elektronicznych zwolnień lekarskich
rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop
kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika, np. urlopu wypoczynkowego (w tym limitu dla pracownika podejmującego pracę po raz pierwszy oraz pracownika uprawnionego do obniżonej normy dobowej)
kontrolę limitu 14/30/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego
wybór metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc)
rozliczanie nieobecności związanych z rodzicielstwem w połączeniu z pracą na część etatu
automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych
sprawne definiowanie indywidualnych planów pracy oraz rejestrowanie czasu pracy
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności
tworzenie korekt, zarówno dla pracowników jak i dla właścicieli, do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci
podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe
rozliczanie umów cywilnoprawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami, z uwzględnieniem kontroli minimalnego wynagrodzenia obowiązującego dla zleceniobiorców
rozliczanie umów cywilnoprawnych godzinowych, z wykorzystaniem wydruku ewidencji czasu pracy dla zleceniobiorców
powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, co umożliwia ich automatyczne naliczanie na wybranych listach płac
naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy
wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje
sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami) oraz wydruków pomocniczych do DEK-II i DEK-I-0
sporządzanie wydruków pomocniczych do raportów GUS
tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami
możliwość odnotowania indywidualnego rachunku składkowego przedzielonego płatnikowi przez ZUS
archiwizację wybranych formularzy kadrowych oraz archiwizację wypłat za wskazany okres
przesyłanie list płac z bazy kadrowo-płacowej do innej bazy, w celu ich zaksięgowaniaComarch ERP Optima Płace i Kadry wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OPIK -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kasa/Bank
Comarch ERP Optima Kasa/Bank
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Funkcjonalności modułu:
prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych
definiowanie dowolnych form płatności
rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej
automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie
możliwość generowania dokumentów kompensat
seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych
seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności
możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald
elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank
możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy
wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) KalendarzSKU: OKASA -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Faktury
Comarch ERP Optima Faktury
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nieograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.
Funkcjonalności modułu:
wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych
fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych
obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych
wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat)
sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu
prowadzenie rejestru usług i kontrahentów
Generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_WBComarch ERP Optima Faktury wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OFAKTURY -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Plus Podmioty Powiązane
Comarch ERP Optima Księga Handlowa
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Księga Handlowa umożliwia prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Program jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do zmian zachodzących w prawie, dzięki czemu jest zawsze zgodny z obowiązującymi przepisami.
Funkcjonalności modułu:
tworzenie okresów obrachunkowych,
stworzenie wielopoziomowego planu kont oraz wykorzystanie funkcji grup kont,
księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych,
generowanie zestawienia obrotów i salda za dowolny okres,
wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklaracji,
predekretację dokumentów,
prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27 i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji,
sporządzanie VAT-ZD do deklaracji VAT-7,
rozliczanie VAT na zasadach ogólnych i metodą kasową,
obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych,
inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego,
oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.,
księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe,
parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozliczania rozrachunków,
tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd,
import lub eksport plików poprzez pracę rozproszoną,
tworzenie opisu analitycznego dla dokumentów,
automatyczna internetowa wymiana dokumentów,
tworzenie i wysyłanie plików JPK (VAT, KR, PKPiR, EWP, WB, FA, MAG) do Urzędu Skarbowego,
scalenie plików JPK_VAT,
automatyczne rozliczanie przelewów bankowych przy imporcie,
prowadzenie rozliczeń przy użyciu mechanizmu podzielnej płatności – Split payment.Comarch ERP Optima Księga Handlowa wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OKHPP+ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Analizy Business Intelligence powyżej 2 użytkowników
Comarch ERP Optima Analizy BI powyżej 2 użytkowników
Comarch ERP Optima Analizy Business Intelligence to intuicyjne narzędzie służące do budowania raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima. Dostarcza informacji niezbędnych do monitorowania i zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki ponad 100 gotowym raportom, jakie dostępne są w Comarch ERP Optima Analizy BI, można szybko uzyskać informacje o poniesionych kosztach, wysokości sprzedaży czy skuteczności uruchomienia nowych kanałów dystrybucji.Funkcjonalności modułu:
Raporty Sprzedaży
Raporty Sprzedaży Rok do Roku
Raporty Zakupów
Raporty dotyczące płatności
Raporty Księgowości (ER) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie ewidencji ryczałtowej
Raporty Księgowości (KP) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgi Podatkowej
Raporty Księgowości (KK) – raport zawiera dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgowości Kontowej
Raporty Rejestrów VAT
Raporty dotyczące Kadr i Płac
Raporty Płatności na Dzień
Raporty dotyczące Magazynu
Raporty dotyczące Środków Trwałych
Raporty dotyczące CRM
Raporty Handlowe
Raporty Rozrachunków KsięgowychLicencja serwerowa. Zawiera również 2 licencje na Mobilny BI
SKU: OBI+ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Środki Trwałe Podmioty Powiązane
Comarch ERP Optima Środki Trwałe
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Środki Trwałe pozwala na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem dodatkowym. Dzięki modułowi można analizować środki trwałe w ujęciu historycznym oraz zbiorczo naliczać odpisy amortyzacyjne.
Funkcjonalności modułu:
automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
generowanie planu amortyzacji dla wskazanego okresu obrachunkowego
zastosowanie różnych metod amortyzacji (liniowa, degresywna, jednorazowa, naturalna)
prowadzenie ewidencji wyposażenia
automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych
ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych
uwzględnianie wartości przeszacowania środków trwałych, sezonowości generowania odpisów amortyzacyjnych oraz istnienie ulg inwestycyjnych
zawieszenie amortyzacji środka trwałego
ewidencję środków trwałych będących w budowie
przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowaniaComarch ERP Optima Środki Trwałe wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OSTPP -
Oprogramowanie Comarch Optima
Comarch IBARD ERP Backup 100 GB
Comarch ERP Optima Serwis
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).
Funkcjonalności modułu:
tworzenie zleceń serwisowych i generowanie na ich podstawie dokumentów handlowo-magazynowych
tworzenia zleceń cyklicznych na podstawie wzorca – zlecenia mogą być generowane ręcznie lub automatycznie
możliwość planowania i dodawania czynności serwisowych w terminarzuComarch ERP Optima Serwis wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: IBARD100 -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Handel Plus Podmioty powiązane
Comarch ERP Optima Handel Plus Podmioty powiązane
Comarch ERP Optima Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.Moduł Comarch ERP Optima Handel umożliwia dodatkowo:
wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży,
prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
przeprowadzenie inwentaryzacji (zobacz film),
prostą produkcję,
bezpośrednią integrację z kurierem DPD,
obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
ewidencję wyrobów węglowych,
tworzenie deklaracji Intrastat,
współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
monitorowanie przewozu towarów wrażliwych za pomocą SENT, (Zobacz film),
prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
współpracę z drukarkami i kasami fiskalnymi, terminalami płatniczymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus zawiera funkcjonalności niezbędne w przypadku przedsiębiorstw prowadzących rozbudowaną gospodarkę magazynową.
Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus pozwala dodatkowo na:
oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami, dzięki czemu Użytkownik może zdecydować, z której dostawy lub którą sztukę o określonych cechach chce wydać z magazynu,
wystawienie Faktur Zakupu/Sprzedaży oraz Paragonów na towary pochodzące z różnych magazynówSKU: OHANDEL+ PP -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA CRM Plus Podmioty Powiązane
Comarch ERP Optima CRM Plus
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima CRM Plus to moduł służący do planowania kontaktów z klientem, ewidencjonowania przeprowadzonych spotkań i rozmów telefonicznych oraz przydzielania zadań pracownikom. Moduł wspiera również przeprowadzanie procesu windykacji. Moduł posiada wszystkie funkcje modułu CRM oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej.
Moduł CRM Plus posiada wszystkie funkcje modułu CRM oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
wsparcie prowadzenia windykacji należności
automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami
generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach
blokowanie sprzedażySKU: OCRM+PP -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Administrator jedno stanowisko
Moduł Administracyjny jest narzędziem pozwalającym na sprawne zarządzanie systemem CDN XL oraz jego szeroka parametryzacje. Funkcje konfiguracji dają administratorom możliwość ustalenia systemu słowników, ciągów numeracji i serii dokumentów, oraz całą gamę właściwości i atrybutów różnych obiektów wraz z ich wartościami domyślnymi. Tutaj ustala się również zakres uprawnień dla grup użytkowników lub poszczególnych operatorów wraz z konfiguracja poszczególnych stanowisk komputerowych.
Moduł ten dysponuje także funkcjami pozwalającymi na śledzenie aktywnych sesji programu, konfigurację serwera wydruków, drukarek fiskalnych, czytników kodów kreskowych, kolektorów danych i innych ustawień systemowych.
* Moduł ADMINISTRATOR jest wymagany dla każdego stanowiska, które równocześnie będzie pracowało z systemem i stanowi dostępowy pakiet oprogramowania do podglądu danych wygenerowanych z poziomu innych modułów systemu, bez konieczności posiadania dodatkowych pakietów dla tych modułów.
* System dostarcza szeregu narzędzi i automatów związanych z badaniem, automatycznymi aktualizacjami i weryfikacją spójności bazy.SKU: CDNXLA -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Obieg dokumentów od 20 do 40 stanowisk
Moduł Produkcji oferuje rozwiązania pozwalające na definiowanie i wytworzenie produktów. System umożliwia zdefiniowanie składu produktu gotowego jak i półfabrykatów czy podzespołów. Możliwe jest definiowanie dla wyrobu wielu norm pozwalając na obsługę wielowariantowości składników surowcowych i usług.
W systemie istnieje kartoteka zleceń produkcyjnych na wytworzenie, jak i na dekompletację produktu. Posiadając listę wszystkich zleceń i pełną informację na ich temat w jednym miejscu, użytkownik płynnie zarządza ich realizacją.
Rozliczanie zleceń produkcyjnych może odbywać się wg cen ewidencyjnych lub wg cen rzeczywistych. Dostępne są również mechanizmy częściowego rozliczania produkcji przy rozliczaniu wg kosztów rzeczywistych – czyli możliwości naliczania kosztów produktów w trakcie trwania realizacji zlecenia.
W każdej chwili użytkownik ma dostęp do dokumentów, które są związane z danym zleceniem np. czy i kiedy zostało wygenerowane zamówienie zakupu. W każdym momencie dostępny jest stan realizacji zlecenia obejmujący m.in. informacje o ilości i wartości kosztów rzeczywistych surowców pobranych na rzecz realizacji zlecenia. Z poziomu modułu Produkcji w każdej chwili istnieje możliwość podglądu stanów magazynowych, dostaw i zamówień na zakup. Posiadając odpowiednie uprawnienia można ingerować w proces i strukturę danego wyrobu.Moduł obsługuje również proces dekompletacji, stosowany przy dekompozycji całości na elementy pierwsze (np. rozbiór, remont, procesy sortowania, przepakowanie itp.)
SKU: CDNXO40 -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Kontrola Jakości – licencja serwerowa
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLKJ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kasa/Bank Plus Podmioty Powiązane
Comarch ERP Optima Kasa/Bank
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Funkcjonalności modułu:
prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych
definiowanie dowolnych form płatności
rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej
automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie
możliwość generowania dokumentów kompensat
seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych
seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności
możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald
elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank
możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy
wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) KalendarzSKU: OKASA+PP
Oprogramowanie Comarch Optima
Przedsiębiorcy, którzy wdrożyli oprogramowanie Comarch Optima w swoich firmach, chwalą się zwiększeniem efektywności pracowników oraz zysków firmy. Dzieje się tak, ponieważ system ten – składający się ze specjalnych modułów – optymalizuje i automatyzuje powtarzalne procesy w przedsiębiorstwie i pozwala lepiej zarządzać danymi oraz personelem.
W naszej ofercie znajdują się programy Comarch Optima przeznaczone dla małych, średnich i dużych firm zajmujących się m.in. handlem, księgowością czy rachunkowością. Każdy przedsiębiorca, nabywając ten produkt, zyskuje dostęp do licznych funkcjonalności. Wystawianie dokumentów magazynowych i faktur, prowadzenie sprzedaży oraz rozliczanie podatku VAT to zaledwie niektóre z nich. Wszystkie programy są na bieżąco aktualizowane na podstawie zmian prawnych.
Które komórki organizacyjne firmy usprawni oprogramowanie?
Comarch Optima zoptymalizuje procesy i zwiększy skuteczność w działach zajmujących się:
- finansami,
- księgowością,
- handlem i sprzedażą,
- produkcją,
- projektowaniem,
- bezpieczeństwem danych.
Dlaczego warto wdrożyć oprogramowanie Comarch?
Oprogramowanie Comarch usprawnia zarządzanie firmą, dostarczając cennych informacji (które dzięki programom są gromadzone w jednym miejscu) i narzędzi dla pracodawców oraz pracowników. Korzystanie z wybranych modułów usprawnia liczne czynności takie jak ewidencjonowanie, rejestrowanie zdarzeń gospodarczych czy analizę danych. To z kolei przekłada się na szybsze i bardziej trafne analizy rynkowe oraz pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Co więcej, Comarch Optima eliminuje zbędne i powtarzalne czynności, dzięki czemu pracownicy mogą być oddelegowani do innych zadań. Przedsiębiorstwa korzystające ze zintegrowanego systemu zarządzania firmą już po miesiącu mogą spodziewać się zwrotu z inwestycji, a po mniej więcej kwartale – zwiększenia wydajności pracy o nawet 20%.