Moduł Interfejs Programistyczny jest opcjonalnym dodatkowym modułem dla modułu Administracja – pozwala na tworzenie i uruchamianie tworzonych na etapie wdrożenia dedykowanych rozszerzeń funkcjonalnych.
CDNXLIN
Kwota: 2 769,00 zł
Brak w magazynie
615,00 zł
Brak w magazynie
Moduł Interfejs Programistyczny jest opcjonalnym dodatkowym modułem dla modułu Administracja – pozwala na tworzenie i uruchamianie tworzonych na etapie wdrożenia dedykowanych rozszerzeń funkcjonalnych.
CDNXLIN
Moduł Środki Trwałe umożliwia wprowadzanie i ewidencję podstawowych składników majątku trwałego: środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych a także wyposażenia wartościowego.
Podstawą ewidencji danych są księgi inwentarzowe zorganizowane w wielopoziomową strukturę drzewiastą. Środek trwały może należeć do wielu grup nadrzędnych, przy czym ma jednoznacznie określoną grupę KŚT. Mechanizm dziedziczenia cech jest realizowany podobnie jak w kartotekach towarowej i kontrahentów. Ewidencja wszystkich zdarzeń związanych ze środkami trwałymi odbywa się w oparciu o stosowne dokumenty, a więc dokumenty przyjęcia, likwidacji, oddania do remontu, zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej za środek trwały, przeszacowania środków trwałych i innych.
Naliczenia amortyzacji dokonywane są zgodnie z polskimi przepisami. System pozwala na naliczenie amortyzacji bilansowej i podatkowej metodami liniową lub degresywną. Obsługuje również odpowiednią ewidencję i amortyzację środków niskocennych.
System umożliwia prowadzenie tabel amortyzacji środków trwałych równolegle do celów księgowych i podatkowych wraz z automatycznym księgowaniem kosztów amortyzacji.
Możliwa jest obsługa dwutorowości amortyzacji oraz amortyzacji przyspieszonej.
Dynamiczne Raportowanie pozwala na uzyskanie szczegółowych informacji dotyczących wskazanych środków trwałych, z możliwością określenia zakresu analiz w oparciu o rozbudowaną listę parametrów.
Moduł Środki Trwałe umożliwia wprowadzanie i ewidencję podstawowych składników majątku trwałego: środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych a także wyposażenia wartościowego.
Podstawą ewidencji danych są księgi inwentarzowe zorganizowane w wielopoziomową strukturę drzewiastą. Środek trwały może należeć do wielu grup nadrzędnych, przy czym ma jednoznacznie określoną grupę KŚT. Mechanizm dziedziczenia cech jest realizowany podobnie jak w kartotekach towarowej i kontrahentów. Ewidencja wszystkich zdarzeń związanych ze środkami trwałymi odbywa się w oparciu o stosowne dokumenty, a więc dokumenty przyjęcia, likwidacji, oddania do remontu, zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej za środek trwały, przeszacowania środków trwałych i innych.
Naliczenia amortyzacji dokonywane są zgodnie z polskimi przepisami. System pozwala na naliczenie amortyzacji bilansowej i podatkowej metodami liniową lub degresywną. Obsługuje również odpowiednią ewidencję i amortyzację środków niskocennych.
System umożliwia prowadzenie tabel amortyzacji środków trwałych równolegle do celów księgowych i podatkowych wraz z automatycznym księgowaniem kosztów amortyzacji.
Możliwa jest obsługa dwutorowości amortyzacji oraz amortyzacji przyspieszonej.
Dynamiczne Raportowanie pozwala na uzyskanie szczegółowych informacji dotyczących wskazanych środków trwałych, z możliwością określenia zakresu analiz w oparciu o rozbudowaną listę parametrów.
Funkcjonalność programu CDN XL pozwala na elektroniczną wymianę podstawowych dokumentów pomiędzy dostawcą i odbiorcą. Realizowana jest ona z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów).
Moduł Kompletacji oferuje rozwiązania pozwalające na definiowanie i wytworzenie produktów. System umożliwia zdefiniowanie składu produktu gotowego jak i półfabrykatów czy podzespołów. Możliwe jest definiowanie dla wyrobu wielu receptur pozwalając na obsługę wielowariantowości składników surowcowych i usług.
W systemie istnieje kartoteka zleceń kompletacyjnych na wytworzenie, jak i na dekompletację produktu. Posiadając listę wszystkich zleceń i pełną informację na ich temat w jednym miejscu, użytkownik płynnie zarządza ich realizacją. Z poziomu zlecenia generowane są odpowiednie dokumenty RW/PW na surowce konieczne do realizacji zlecenia. Może się to odbywać dla całego zlecenia, poszczególnych produktów lub poszczególnych surowców związanych ze zleceniem. Możliwe jest także generowanie dodatkowych dokumentów RW np. dla materiałów nie związanych z wykorzystywaną normą kompletacyjną.
System obsługuje także zwroty surowców oraz przyjęcia produktów ubocznych lub odpadów ze zlecenia kompletacji. W momencie ukończenia zlecenia, następuje rozliczenie zasobów materiałowych jak i usług. Automatycznie wyliczane są koszty związane z wytworzonymi na tym zleceniu wyrobami gotowymi.
Rozliczanie zleceń produkcyjnych może odbywać się wg cen ewidencyjnych lub wg cen rzeczywistych. Dostępne są również mechanizmy częściowego rozliczania produkcji przy rozliczaniu wg kosztów rzeczywistych – czyli możliwości naliczania kosztów produktów w trakcie trwania realizacji zlecenia. Z poziomu tego modułu, mając odpowiednie uprawnienia, można również dokonać księgowania dokumentów RW i PW. W każdej chwili użytkownik ma dostęp do dokumentów, które są związane z danym zleceniem np. czy i kiedy zostało wygenerowane zamówienie zakupu. W każdym momencie dostępny jest stan realizacji zlecenia obejmujący m.in. informacje o ilości i wartości kosztów rzeczywistych surowców pobranych na rzecz realizacji zlecenia.
Rozszerzeniem standardowych możliwości systemu CDN XL w zakresie zarządzania kontaktami z klientem, jest – w pełni zintegrowany z całym pakietem – moduł CRM (Customer Relationship Management). Rozwija on funkcjonalność systemu związaną z opieką i kontaktami z klientem, zarówno w zakresie działań przedsprzedażnych jak i potem w celu utrzymania profesjonalnej osługi klienta. Oprócz podstawowych funkcji jakimi są: ewidencja kontaktów wraz z tworzeniem i przypominanie o zadaniach do wykonania dla operatorów, główną funkcjonalnością modułu jest możliwość definiowania, obróbki i analiz wieloetapowych kampanii działań z klientem. Istnieje dzięki temu możliwość planowania i automatyzacji kontaktów związanych z poszczególnymi etapami takich działań wraz z automatyzacją generowania zadań i przypomnieniami o potrzebie ich wykonania. Na każdym etapie istnieje możliwość nie tylko definiowania zadań i akcji do wykonania, ale również określania wartości i prawdopodobieństwa sukcesu transakcji. Do każdej fazy kampanii można przypisać potencjalnego kontrahenta, który – w zależności od spełnienia definiowalnych wymaganych warunków – może być propagowany do kolejnego etapu. Moduł CRM może również być wykorzystywany w obsłudze posprzedażnej klienta. Służby serwisowe mogą używać tego modułu, jako narzędzie wspomagające kontakty i generujące zadania związane z utrzymaniem i podnoszeniem poziomu satysfakcji klientów. Działania takie mogą być definiowane jako działania cykliczne z danym kontrahentem – powiązane z przypominaniem w odpowiednim czasie o ich wykonaniu.