ERP OPTIMA Terminal Fiskalny
OFISKAL
Kwota: 657,00 zł
Brak w magazynie
1 014,75 zł
Brak w magazynie
ERP OPTIMA Terminal Fiskalny
OFISKAL
Comarch ERP Optima Księga Handlowa BR
1-sze stanowisko
Comarch ERP Optima Księga Handlowa w wersji dla Biur Rachunkowych to moduł pozwalający biurom rachunkowym na obsługę firm w formie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Moduł pozwala zautomatyzować proces księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz umożliwia wydruki i przesyłanie elektronicznych deklaracji. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych) i jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.
Funkcjonalności modułu:
tworzenie okresów obrachunkowych
stworzenie wielopoziomowego planu kont oraz wykorzystanie funkcji grup kont
księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych
generowanie zestawienia obrotów i salda za dowolny okres
wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklara
predekretację dokumentów
prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27 i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji
sporządzanie VAT-ZD do deklaracji VAT-7
rozliczanie VAT na zasadach ogólnych i metodą kasową
obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych
inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego
oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.
księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe
parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych
generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozliczania rozrachunków
tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
import lub eksport plików poprzez pracę rozproszoną
tworzenie opisu analitycznego dla dokumentów
automatyczna internetowa wymiana dokumentów
tworzenie i wysyłanie plików JPK (VAT, KR, PKPiR, EWP, WB, FA, MAG)
scalenie plików JPK_VAT
automatyczne rozliczanie przelewów bankowych przy imporcie
prowadzenie rozliczeń przy użyciu mechanizmu podzielnej płatności – Split payment
Comarch ERP Optima Księga Handlowa BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus
1-sze stanowisko
Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus umożliwia prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Program jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do zmian zachodzących w prawie, dzięki czemu jest zawsze zgodny z obowiązującymi przepisami. Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej.
Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
Obsługa kont walutowych
Opcja księgowania schematami księgowymi na konta walutowe
Przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej
Generowanie przeszacowania walut
Tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla Użytkowników programu
Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank Plus
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.
Pakiet zawiera:
moduł Księga Handlowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Płace i Kadry w wersji dla biur rachunkowych
moduł Środki Trwałe w wersji dla biur rachunkowych
moduł Faktury dla biur rachunkowych
moduł Kasa/Bank
moduł Biuro Rachunkowe
iKsięgowość24 Pakiet Premium (dla nowych klientów przez pierwszy rok użytkowania)
moduł zabezpieczający Menadżer Licencji
Pakiet dostępny jest tylko dla biur rachunkowych. Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup, jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP Optima, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Comarch ERP Optima Środki Trwałe
1-sze stanowisko
Moduł Comarch ERP Optima Środki Trwałe pozwala na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem dodatkowym. Dzięki modułowi można analizować środki trwałe w ujęciu historycznym oraz zbiorczo naliczać odpisy amortyzacyjne.
Funkcjonalności modułu:
automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
generowanie planu amortyzacji dla wskazanego okresu obrachunkowego
zastosowanie różnych metod amortyzacji (liniowa, degresywna, jednorazowa, naturalna)
prowadzenie ewidencji wyposażenia
automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych
ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych
uwzględnianie wartości przeszacowania środków trwałych, sezonowości generowania odpisów amortyzacyjnych oraz istnienie ulg inwestycyjnych
zawieszenie amortyzacji środka trwałego
ewidencję środków trwałych będących w budowie
przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowania
Comarch ERP Optima Środki Trwałe wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
Comarch ERP Optima START Mikrofirma
Comarch ERP Optima START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia obsługę Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) i łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami.
Pakiet Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:
moduł Faktury
moduł Kasa/Bank
12-miesięczną gwarancję i ASYSTĘ Comarch
moduł zabezpieczający Menadżer Licencji