COMARCH
Wyświetlanie 46–60 z 92 wynikówPosortowane według popularności
-
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Plus Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Księga Handlowa Plus w wersji dla Biur Rachunkowych to moduł nieograniczający ilości obsługiwanych firm (baz firmowych).
Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
zakładanie oraz księgowanie na konta walutowe
księgowanie schematami księgowymi na konta walutowe
przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej
generowanie przeszacowania walutComarch ERP Optima Księga Handlowa Plus BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OKHBR+ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Podatkowa Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Księga Podatkowa BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Księga Podatkowa w wersji dla Biur Rachunkowych pozwala na obsługę księgową firm oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz ewidencjonowanie VAT w celu obliczenia podatku od towarów i usług oraz prawidłowego wyliczenia deklaracji VAT. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych) i jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.
Moduł Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:
prowadzenie zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów
prowadzenie rejestrów VAT
prowadzenie ewidencji dodatkowej
prowadzenie ewidencji wynagrodzeń
rozliczenie ewidencji przebiegu pojazdu
prowadzenie spisu z natury
naliczenie zaliczek na podatek dochodowy
sporządzenie deklaracji podatkowych
możliwość wysyłania do systemu e-Deklaracji
generowanie plików JPK_VAT, JPK_WB, JPK_PKPIR, JPK_EWP
rozliczeń przy użyciu mechanizmu podzielnej płatności – Split paymentComarch ERP Optima Księga Podatkowa BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OKPBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe
1-sze stanowisko
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe to narzędzie dedykowane dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, które pozwala na wykonywanie pewnych operacji w sposób seryjny. Moduł stanowi osobny panel wspierający Comarch ERP Optima, który jest dostępny bez dodatkowego logowania. Moduł wspiera codzienna pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub do wszystkich obsługiwanych klientów. Pełna integracja z Comarch ERP Optima, gwarantuje bieżącą synchronizację danych.Funkcjonalności modułu:
wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura
wykonanie operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje
możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych
sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów
integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów
rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta
przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów
wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP OptimaWymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
SKU: CDNBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Obieg Dokumentów
Comarch ERP Optima Obieg dokumentów
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów pozwala na gromadzenie i łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne) oraz ich swobodne wyszukiwanie. Dodatkowo za pomocą tego modułu można zdefiniować i dostosować do własnych potrzeb proces obiegu dokumentów.
Funkcjonalności modułu:
gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie (jpg, pdf, doc, xls i in.)
swobodne grupowanie w różnorodnych katalogach
szczegółowe opisywanie dokumentów za pomocą cech
łączenie dokumentów z różnymi podmiotami (kontrahenci, banki i in.) oraz z dowolnymi dokumentami wprowadzonymi do bazy danych programu (faktury, dokumenty magazynowe, dokumenty księgowe)
łączenie transakcji z dowolną ilością dokumentów elektronicznych
definiowanie uprawnień pracowników dotyczące edycji i wglądu do dokumentu
wyznaczanie osoby odpowiedzialnej za dany dokumentComarch ERP Optima Obieg dokumentów wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OOBIEG -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Handel Plus
Comarch ERP Optima Handel Plus
Comarch ERP Optima Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.Moduł Comarch ERP Optima Handel umożliwia dodatkowo:
wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży,
prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
przeprowadzenie inwentaryzacji (zobacz film),
prostą produkcję,
bezpośrednią integrację z kurierem DPD,
obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
ewidencję wyrobów węglowych,
tworzenie deklaracji Intrastat,
współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
monitorowanie przewozu towarów wrażliwych za pomocą SENT, (Zobacz film),
prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
współpracę z drukarkami i kasami fiskalnymi, terminalami płatniczymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus zawiera funkcjonalności niezbędne w przypadku przedsiębiorstw prowadzących rozbudowaną gospodarkę magazynową.
Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus pozwala dodatkowo na:
oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami, dzięki czemu Użytkownik może zdecydować, z której dostawy lub którą sztukę o określonych cechach chce wydać z magazynu,
wystawienie Faktur Zakupu/Sprzedaży oraz Paragonów na towary pochodzące z różnych magazynówSKU: OHANDEL+ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kasa/Bank Plus
Comarch ERP Optima Kasa/Bank Plus
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Kasa/Bank Plus umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Moduł posiada wszystkie funkcje modułu Kasa/Bank oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej.
Moduł Kasa Bank Plus posiada wszystkie funkcje modułu Kasa Bank oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
Prowadzenie magazynu walut (bieżąca wycena operacji na rachunkach bankowych, kasach walutowych
Rozliczanie delegacji krajowych
Rozliczanie delegacji zagranicznych
Tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla użytkownikówSKU: OKASA+ -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Pakiet Doradca Podatkowy Premium
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.Pakiet zawiera:
moduł Księga Handlowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Płace i Kadry w wersji dla biur rachunkowych
moduł Środki Trwałe w wersji dla biur rachunkowych
moduł Faktury dla biur rachunkowych
moduł Kasa/Bank
moduł Biuro Rachunkowe
iKsięgowość24 Pakiet Premium (dla nowych klientów przez pierwszy rok użytkowania)
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiPakiet dostępny jest tylko dla biur rachunkowych. Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup, jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP Optima, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: PCDNDPP -
Oprogramowanie Comarch Optima
RRP OPTIMA Pakiet Doradca Podatkowy START
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START to produkt dedykowany biurom rachunkowym, które świadczą swoje usługi dla firm i osób fizycznych prowadzących księgowość w sposób uproszczony (księga przychodów i rozchodów) oraz na zasadzie ewidencji ryczałtowej.Pakiet zawiera:
moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Faktury
moduł Kasa/Bank
moduł Biuro Rachunkowe
12 miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA
komplet podręczników w formie elektronicznej
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiPakiet dostępny jest tylko dla biur rachunkowych. Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup, jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP Optima, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: PCDNDPS -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Reklamacje lic. serwerowa
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLREKL -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL eCRM lic. serwerowa
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLECRM -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL HRM
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLHRM -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA eSKLEP Standard – abonament miesięczny
Pozna pełnię możliwości Comarch e-Sklep
Pełna Integracja z systemem ERP
Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Z systemu ERP do sklepu wysyłane są rabaty, zestawy promocyjne, towary wraz z opisami i aktualne stany magazynowe. Ze sklepu do ERP wysyłane są m.in. informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury.Nieograniczone możliwości
Comarch e-Sklep jako jeden z nielicznych posiada możliwość wystawiania nielimitowanej liczby towarów w e-sklepie, nie jest ograniczony limitami wielkości bazy danych oraz ilości przesyłanych danych. Nie musisz też podpisywać długoterminowych umów, dostajesz abonament miesięczny, a na start 30-dniowy okres próbny.
Porównaj oferty i przekonaj się sam!Dowolna modyfikacja grafiki – Edytor HTML i CSS dla webmasterów
Możesz dowolnie modyfikować wygląd swojego sklepu najprostszą metodą “przeciągnij i upuść”, tworzyć zaawansowane projekty, dzięki edytorom CSS lub w kilka minut importować gotowe szablony graficzne.Mobilna wersja sklepu
To dodatkowy interfejs, zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety. Dzięki temu Klienci sklepów opartych o oprogramowanie Comarch e-Sklep mogą dokonywać zakupów z dowolnego miejsca. Funkcjonalność ta jest niezwykle ważna zwłaszcza w branżach gdzie zakupy dokonywane są pod wpływem impulsu. Jednym kliknięciem myszki możesz dopasować swój sklep do urządzeń mobilnych. Rynek zakupów mobilnych rozwija się błyskawicznie – pamiętaj o tym!Powiadomienia SMS
Comarch e-Sklep pozwala na wysyłanie automatycznych powiadomień do wszystkich klientów sklepu o stopniu realizacji zamówienia. Administrator otrzymuje możliwość zarządzania powiadomieniami SMS wysyłanymi na poszczególnych etapach zamówienia do swoich Klientów. Wszystkie wysyłane SMS-y są widoczne w specjalnie przygotowanym raporcie, dzięki czemu zawsze wiesz co i kiedy zostało wysłane.Bezpieczeństwo
Comarch e-Sklep online jest w całości zainstalowany w nowoczesnym centrum danych Comarch Data Center. Gwarantuje to przede wszystkim stałą kontrolę bezpieczeństwa oraz bieżącą opiekę wykwalifikowanych administratorów.
Dane naszych klientów są chronione przed niepowołanym dostępem za pomocą najbardziej nowoczesnych mechanizmów zabezpieczeń. Klienci Comarch e-Sklep mogą również skorzystać z certyfikatu SSL.Intuicyjny i responsywny panel do zarządzania sklepem
Specjalnie przygotowany oraz ciągle rozwijany panel administracyjny Comarch e-Sklep to wygoda zarządzania i bieżącego monitorowania Twojego sklepu internetowego w każdym momencie i na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.Darmowa sprzedaż na wszystko.pl
Użytkownicy Comarch e-Sklep mogą promować swoje towary w serwisie wszystko.pl – pierwszej w Polsce internetowej galerii handlowej stworzonej przez producenta oprogramowania. Obecność w serwisie wszystko.pl jest darmowa dla wszystkich Klientów Comarch e-Sklep.Integracja z FreshMail
To kompleksowe narzędzie do prowadzenia kampanii e-mailowych. Integracja z usługą umożliwia automatyczne przekazywanie adresów e-mail subskrybentów e-sklepu do FreshMail, synchronizację tych adresów z listą adresów w FreshMail oraz proste połączenie konta FreshMail z Twoim e-sklepem. Skuteczna komunikacja z Klientami e-Sklepu to klucz do sukcesu. Teraz to jeszcze prostsze!Integracja z Allegro
Umożliwia aktywne uczestnictwo w największym obecnie centrum sprzedaży w Internecie. Interfejs Comarch e-Sklep został przygotowany tak, że bezpośrednio z aplikacji możesz wystawiać i edytować nieograniczoną ilość aukcji na Allegro. Po zakończeniu danej aukcji istnieje możliwość automatycznego wygenerowania zamówienia oraz utworzenia konta w sklepie dla zwycięzcy.Integracja z porównywarkami cen
To dobry sposób na szybkie zaistnienie na rynku. Są to serwisy, które zestawiają ze sobą ceny tych samych produktów w różnych sklepach internetowych. Comarch e-Sklep zapewnia prostą integrację z największymi na rynku porównywarkami cen: Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Nokaut, Radar, okazje.info, sklepy24.pl.Integracja z systemami płatności
Płatności online to przede wszystkim szybkość i wygoda a więc komfort dla Klienta. Ta forma płatności jest bardzo często wybierana przez kupujących w sieci. Comarch e-Sklep umożliwia łatwą współpracę z Dotpay, PayU, PayPal, Przelewy24, Multi Transfer, mTRANSFER, PayByNet, eCard, Sofort Banking oraz Payeezy.Integracja z Trusted Shops
Oprogramowanie Comarch e-Sklep przeszło wstępną certyfikację Trusted Shops, dzięki czemu Sprzedawcy mogą mieć pewność, że ich sklep internetowy jest przygotowany na wypełnianie najważniejszych obowiązków prawnych sprzedawców internetowych.Trusted Shops oferuje e-sprzedawcom bezpieczny i dopasowany do indywidualnych potrzeb regulamin sklepu z polityką prywatności i aktualizacjami w przypadku zmian przepisów. Przyznaje także znak jakości z gwarancją zwrotu pieniędzy, która pomaga zdobyć zaufanie potencjalnych klientów i obniżyć wskaźnik porzuceń strony. Wiarygodność sklepu wzmacniają również zebrane w systemie Trusted Shops opinie, które dzięki integracji mogą być wyświetlane w Twoim sklepie internetowym.
Facebook Shop
Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce. Przeciętny internauta spędza w tym serwisie codziennie średnio 55 minut. Sklep na Facebooku posiada pełną funkcjonalność sklepu internetowego, dzięki czemu cała oferta produktowa sklepu jest prezentowana w tym serwisie. Uruchamiając Facebook shop jesteś o krok przed konkurentami i zaczynasz sprzedaż tam, gdzie internauci spędzają najwięcej czasu!
Co więcej, dzięki integracji Comarch e-Sklep z serwisem Facebook, na stronach sklepu internetowego jest możliwość wyświetlania następujących wtyczek:
Zaloguj się z Facebookiem
Przycisk Lubię to
Box Lubię to
Komentarze
Powiąż z kontem FacebookMechanizmy wspierające pozycjonowanie
Aby e-Sklep odniósł sukces musi się dobrze pozycjonować, czyli dosłownie dać się znaleźć w wyszukiwarkach internetowych. Comarch e-Sklep dostarcza wiele możliwości, które pomogą Twoim potencjalnym Klientom znaleźć Twój sklep w Internecie, m.in. przyjazne linki, definiowanie meta danych: tytuł strony, słowa kluczowe, opis, wygenerowanie mapy strony XML dla wyszukiwarki Google, definiowanie pliku robots.txt, makra @ProductName@ oraz @GroupName@ do wynikowego tytułu strony, generowanie mapy strony dla wyszukiwarki Bing.com.Pakiet dodatków
Dla wszystkich, którym zależy na rozwoju własnego sklepu internetowego przygotowaliśmy pakiet rabatów i darmowych usług zebranych specjalnie dla Klientów Comarch e-Sklep. W skład pakietu dodatków wchodzą m.in. darmowe usługi firm z branży e-commerce, pomagające swoim Klientom zwiększać zyski ze sprzedaży internetowej.Enterprise, sklep dla wymagających
Dla Klientów, którzy potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce oraz chcą ze swoją ofertą pójść o krok dalej, przygotowaliśmy Comarch e-Sklep w wersji Enterprise.Wersja Enterprise jest rozbudowywana o dodatkowe funkcjonalności, które usprawnią proces sprzedaży i zarządzanie systemem. Sklep w tej wersji jest przygotowany do sprzedaży zagranicznej i obsługi wielosklepowości.
Zobacz porównanie wersji Standard i Enterprise ť
SKU: OPEK -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Współpraca z odbiorcami
Realizowana poprzez funkcje EDI funkcjonalność obsługi współpracy z odbiorcami z wykorzystaniem formatu XML według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów). Funkcje te pozwalają na zapis i odczyt danych w odpowiednim formacie.
Obszar współpracy z odbiorcami:
* Import Zamówień sprzedaży
* Eksport Faktur sprzedaży
* Eksport korektSKU: CDNXLECODD -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Współpraca z dostawcami
Realizowana poprzez funkcje EDI funkcjonalność obsługi współpracy z dostawcami z wykorzystaniem formatu XML według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów). Funkcje te pozwalają na zapis i odczyt danych w odpowiednim formacie.
Obszar współpracy z dostawcami:
* Eksport zamówień do dostawców
* Import Faktur Zakupu
* Import KorektSKU: CDNXLECODO -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Mechanizm wymiany danych – moduł serwerowy
Funkcjonalność programu CDN XL pozwala na elektroniczną wymianę podstawowych dokumentów pomiędzy dostawcą i odbiorcą. Realizowana jest ona z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów).
SKU: CDNXLECOD