oprogramowanie Comarch
Wyświetlanie 46–60 z 84 wynikówPosortowane według popularności
-
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Reklamacje lic. serwerowa
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLREKL -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL eCRM lic. serwerowa
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLECRM -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL HRM
Moduł zamówień internetowych umożliwia zdalną obsługę sieci sprzedaży. Każdy uprawniony przez administratora systemu klient ma możliwość sprawdzania aktualnego stanu swoich płatności, wolnego limitu kredytowego, dostępności towarów. Może on również wprowadzać nowe zamówienia do systemu oraz śledzić pełną ścieżkę ich stanu realizacji, wraz z dostępem do dokumentów handlowych.
W oparciu o ten moduł można również zrealizować koncepcję “wirtualnego biura akwizytora” oraz monitorować kontakty z klientami – również poprzez wprowadzanie informacji o takich kontaktach z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Akwizytor mając dostęp poprzez Internet do bazy obsługiwanych przez siebie klientów, może w ich imieniu składać zamówienia na towary. Dzięki historii zamówień i transakcji ma możliwość monitorowania stanu realizacji złożonych zamówień. Może również monitorować stan rozliczeń swoich klientów z firmą macierzystą, co w wielu modelach pracy ma wpływ na otrzymywaną przez akwizytora prowizję.
Architektura CDN XL iZam zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Ponieważ nie służy do przesyłania danych, lecz wyłącznie do komunikacji interfejsu użytkownika z serwerem aplikacji nie ma niebezpieczeństwa uzyskania dostępu do danych przez osoby niepowołane. Dodatkowo Moduł Zamówień Internetowych może pracować z wykorzystaniem protokołu SSL (Secure Socket Layer) zapewniającego szyfrowanie komunikacji serwera z klientem. Dzięki takiej architekturze baza danych nie musi w ogóle być dostępna przez Internet, co daje 100% pewności i bezpieczeństwa.
Wygląd zewnętrzny modułu Zamówień Internetowych może być dowolnie modyfikowany i rozwijany przez administratorów Systemu u Klienta.
Moduł iZAM optymalizuje, skraca czas realizacji zamówień i znacznie obniża koszty obsługi Klienta.
Zamówienia Internetowe automatyzują współpracę między firmami w modelu Business to Business.
SKU: CDNXLHRM -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA eSKLEP Standard – abonament miesięczny
Pozna pełnię możliwości Comarch e-Sklep
Pełna Integracja z systemem ERP
Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Z systemu ERP do sklepu wysyłane są rabaty, zestawy promocyjne, towary wraz z opisami i aktualne stany magazynowe. Ze sklepu do ERP wysyłane są m.in. informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury.Nieograniczone możliwości
Comarch e-Sklep jako jeden z nielicznych posiada możliwość wystawiania nielimitowanej liczby towarów w e-sklepie, nie jest ograniczony limitami wielkości bazy danych oraz ilości przesyłanych danych. Nie musisz też podpisywać długoterminowych umów, dostajesz abonament miesięczny, a na start 30-dniowy okres próbny.
Porównaj oferty i przekonaj się sam!Dowolna modyfikacja grafiki – Edytor HTML i CSS dla webmasterów
Możesz dowolnie modyfikować wygląd swojego sklepu najprostszą metodą “przeciągnij i upuść”, tworzyć zaawansowane projekty, dzięki edytorom CSS lub w kilka minut importować gotowe szablony graficzne.Mobilna wersja sklepu
To dodatkowy interfejs, zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety. Dzięki temu Klienci sklepów opartych o oprogramowanie Comarch e-Sklep mogą dokonywać zakupów z dowolnego miejsca. Funkcjonalność ta jest niezwykle ważna zwłaszcza w branżach gdzie zakupy dokonywane są pod wpływem impulsu. Jednym kliknięciem myszki możesz dopasować swój sklep do urządzeń mobilnych. Rynek zakupów mobilnych rozwija się błyskawicznie – pamiętaj o tym!Powiadomienia SMS
Comarch e-Sklep pozwala na wysyłanie automatycznych powiadomień do wszystkich klientów sklepu o stopniu realizacji zamówienia. Administrator otrzymuje możliwość zarządzania powiadomieniami SMS wysyłanymi na poszczególnych etapach zamówienia do swoich Klientów. Wszystkie wysyłane SMS-y są widoczne w specjalnie przygotowanym raporcie, dzięki czemu zawsze wiesz co i kiedy zostało wysłane.Bezpieczeństwo
Comarch e-Sklep online jest w całości zainstalowany w nowoczesnym centrum danych Comarch Data Center. Gwarantuje to przede wszystkim stałą kontrolę bezpieczeństwa oraz bieżącą opiekę wykwalifikowanych administratorów.
Dane naszych klientów są chronione przed niepowołanym dostępem za pomocą najbardziej nowoczesnych mechanizmów zabezpieczeń. Klienci Comarch e-Sklep mogą również skorzystać z certyfikatu SSL.Intuicyjny i responsywny panel do zarządzania sklepem
Specjalnie przygotowany oraz ciągle rozwijany panel administracyjny Comarch e-Sklep to wygoda zarządzania i bieżącego monitorowania Twojego sklepu internetowego w każdym momencie i na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.Darmowa sprzedaż na wszystko.pl
Użytkownicy Comarch e-Sklep mogą promować swoje towary w serwisie wszystko.pl – pierwszej w Polsce internetowej galerii handlowej stworzonej przez producenta oprogramowania. Obecność w serwisie wszystko.pl jest darmowa dla wszystkich Klientów Comarch e-Sklep.Integracja z FreshMail
To kompleksowe narzędzie do prowadzenia kampanii e-mailowych. Integracja z usługą umożliwia automatyczne przekazywanie adresów e-mail subskrybentów e-sklepu do FreshMail, synchronizację tych adresów z listą adresów w FreshMail oraz proste połączenie konta FreshMail z Twoim e-sklepem. Skuteczna komunikacja z Klientami e-Sklepu to klucz do sukcesu. Teraz to jeszcze prostsze!Integracja z Allegro
Umożliwia aktywne uczestnictwo w największym obecnie centrum sprzedaży w Internecie. Interfejs Comarch e-Sklep został przygotowany tak, że bezpośrednio z aplikacji możesz wystawiać i edytować nieograniczoną ilość aukcji na Allegro. Po zakończeniu danej aukcji istnieje możliwość automatycznego wygenerowania zamówienia oraz utworzenia konta w sklepie dla zwycięzcy.Integracja z porównywarkami cen
To dobry sposób na szybkie zaistnienie na rynku. Są to serwisy, które zestawiają ze sobą ceny tych samych produktów w różnych sklepach internetowych. Comarch e-Sklep zapewnia prostą integrację z największymi na rynku porównywarkami cen: Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Nokaut, Radar, okazje.info, sklepy24.pl.Integracja z systemami płatności
Płatności online to przede wszystkim szybkość i wygoda a więc komfort dla Klienta. Ta forma płatności jest bardzo często wybierana przez kupujących w sieci. Comarch e-Sklep umożliwia łatwą współpracę z Dotpay, PayU, PayPal, Przelewy24, Multi Transfer, mTRANSFER, PayByNet, eCard, Sofort Banking oraz Payeezy.Integracja z Trusted Shops
Oprogramowanie Comarch e-Sklep przeszło wstępną certyfikację Trusted Shops, dzięki czemu Sprzedawcy mogą mieć pewność, że ich sklep internetowy jest przygotowany na wypełnianie najważniejszych obowiązków prawnych sprzedawców internetowych.Trusted Shops oferuje e-sprzedawcom bezpieczny i dopasowany do indywidualnych potrzeb regulamin sklepu z polityką prywatności i aktualizacjami w przypadku zmian przepisów. Przyznaje także znak jakości z gwarancją zwrotu pieniędzy, która pomaga zdobyć zaufanie potencjalnych klientów i obniżyć wskaźnik porzuceń strony. Wiarygodność sklepu wzmacniają również zebrane w systemie Trusted Shops opinie, które dzięki integracji mogą być wyświetlane w Twoim sklepie internetowym.
Facebook Shop
Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce. Przeciętny internauta spędza w tym serwisie codziennie średnio 55 minut. Sklep na Facebooku posiada pełną funkcjonalność sklepu internetowego, dzięki czemu cała oferta produktowa sklepu jest prezentowana w tym serwisie. Uruchamiając Facebook shop jesteś o krok przed konkurentami i zaczynasz sprzedaż tam, gdzie internauci spędzają najwięcej czasu!
Co więcej, dzięki integracji Comarch e-Sklep z serwisem Facebook, na stronach sklepu internetowego jest możliwość wyświetlania następujących wtyczek:
Zaloguj się z Facebookiem
Przycisk Lubię to
Box Lubię to
Komentarze
Powiąż z kontem FacebookMechanizmy wspierające pozycjonowanie
Aby e-Sklep odniósł sukces musi się dobrze pozycjonować, czyli dosłownie dać się znaleźć w wyszukiwarkach internetowych. Comarch e-Sklep dostarcza wiele możliwości, które pomogą Twoim potencjalnym Klientom znaleźć Twój sklep w Internecie, m.in. przyjazne linki, definiowanie meta danych: tytuł strony, słowa kluczowe, opis, wygenerowanie mapy strony XML dla wyszukiwarki Google, definiowanie pliku robots.txt, makra @ProductName@ oraz @GroupName@ do wynikowego tytułu strony, generowanie mapy strony dla wyszukiwarki Bing.com.Pakiet dodatków
Dla wszystkich, którym zależy na rozwoju własnego sklepu internetowego przygotowaliśmy pakiet rabatów i darmowych usług zebranych specjalnie dla Klientów Comarch e-Sklep. W skład pakietu dodatków wchodzą m.in. darmowe usługi firm z branży e-commerce, pomagające swoim Klientom zwiększać zyski ze sprzedaży internetowej.Enterprise, sklep dla wymagających
Dla Klientów, którzy potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce oraz chcą ze swoją ofertą pójść o krok dalej, przygotowaliśmy Comarch e-Sklep w wersji Enterprise.Wersja Enterprise jest rozbudowywana o dodatkowe funkcjonalności, które usprawnią proces sprzedaży i zarządzanie systemem. Sklep w tej wersji jest przygotowany do sprzedaży zagranicznej i obsługi wielosklepowości.
Zobacz porównanie wersji Standard i Enterprise ť
SKU: OPEK -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Współpraca z odbiorcami
Realizowana poprzez funkcje EDI funkcjonalność obsługi współpracy z odbiorcami z wykorzystaniem formatu XML według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów). Funkcje te pozwalają na zapis i odczyt danych w odpowiednim formacie.
Obszar współpracy z odbiorcami:
* Import Zamówień sprzedaży
* Eksport Faktur sprzedaży
* Eksport korektSKU: CDNXLECODD -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Współpraca z dostawcami
Realizowana poprzez funkcje EDI funkcjonalność obsługi współpracy z dostawcami z wykorzystaniem formatu XML według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów). Funkcje te pozwalają na zapis i odczyt danych w odpowiednim formacie.
Obszar współpracy z dostawcami:
* Eksport zamówień do dostawców
* Import Faktur Zakupu
* Import KorektSKU: CDNXLECODO -
oprogramowanie Comarch CDN XL
EDI – Mechanizm wymiany danych – moduł serwerowy
Funkcjonalność programu CDN XL pozwala na elektroniczną wymianę podstawowych dokumentów pomiędzy dostawcą i odbiorcą. Realizowana jest ona z wykorzystaniem formatu XML, według szablonów najpopularniejszego standardu ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów).
SKU: CDNXLECOD -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Detal
Comarch ERP Optima Detal
Moduł Comarch ERP Optima Detal został stworzony z myślą o punktach sprzedaży detalicznej. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz czytelny interfejs, czyni z okna sprzedaży detalicznej doskonałe narzędzie do pracy w sklepach, punktach gastronomicznych czy firmach handlowych. Aplikacja jest zintegrowana z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, z którymi współpracuje podczas prowadzenia sprzedaży.SKU: ODET -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Serwis
Comarch ERP Optima Serwis
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).
Funkcjonalności modułu:
tworzenie zleceń serwisowych i generowanie na ich podstawie dokumentów handlowo-magazynowych
tworzenia zleceń cyklicznych na podstawie wzorca – zlecenia mogą być generowane ręcznie lub automatycznie
możliwość planowania i dodawania czynności serwisowych w terminarzuComarch ERP Optima Serwis wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OPS -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Definiowanie interfejsu – licencja serwerowa
Obejmuje możliwość ukrywania lub uniemożliwiania edycji wybranych pól na formatkach systemu bez potrzeby modyfikacji kodu samego systemu CDN XL.
Funkcjonalność mocno uelastycznia możliwość dopasowania systemu do indywidualnych potrzeb Klienta poprzez proste i niezawodne dobudowywanie indywidualnych – dedykowanych funkcjonalności.
SKU: CDNXLIN-S -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kadry i Płace Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Płace i Kadry BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Płace i Kadry w wersji dla BR pozwala na prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej. Zapewnia pracę zgodną z przepisami, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje oraz zapewnia obsługę korekt list płac. Moduł jest zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych).
Funkcjonalności modułu:
zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią
tworzenie struktury podległościowej, która ułatwia zarządzanie kadrami w Comarch ERP Optima oraz w aplikacji Comarch HRM
rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów
import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych, informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, danych dotyczących planu pracy, czasu przepracowanego oraz nieobecności
import danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA)
kontrolę unikalności numeru PESEL pracowników
import elektronicznych zwolnień lekarskich
rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop
kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika, np. urlopu wypoczynkowego (w tym limitu dla pracownika podejmującego pracę po raz pierwszy oraz pracownika uprawnionego do obniżonej normy dobowej)
kontrolę limitu 14/30/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego
wybór metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc)
rozliczanie nieobecności związanych z rodzicielstwem w połączeniu z pracą na część etatu
automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych
sprawne definiowanie indywidualnych planów pracy oraz rejestrowanie czasu pracy
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności
tworzenie korekt, zarówno dla pracowników jak i dla właścicieli, do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci
podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe
rozliczanie umów cywilnoprawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami, z uwzględnieniem kontroli minimalnego wynagrodzenia obowiązującego dla zleceniobiorców
rozliczanie umów cywilnoprawnych godzinowych, z wykorzystaniem wydruku ewidencji czasu pracy dla zleceniobiorców
powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, co umożliwia ich automatyczne naliczanie na wybranych listach płac
naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy
wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje
sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami) oraz wydruków pomocniczych do DEK-II i DEK-I-0
sporządzanie wydruków pomocniczych do raportów GUS
tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami
możliwość odnotowania indywidualnego rachunku składkowego przedzielonego płatnikowi przez ZUS
archiwizację wybranych formularzy kadrowych oraz archiwizację wypłat za wskazany okres
przesyłanie list płac z bazy kadrowo-płacowej do innej bazy, w celu ich zaksięgowaniaComarch ERP Optima Płace i Kadry BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OPIKBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Księga Handlowa BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Księga Handlowa w wersji dla Biur Rachunkowych to moduł pozwalający biurom rachunkowym na obsługę firm w formie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Moduł pozwala zautomatyzować proces księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz umożliwia wydruki i przesyłanie elektronicznych deklaracji. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych) i jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.
Funkcjonalności modułu:
tworzenie okresów obrachunkowych
stworzenie wielopoziomowego planu kont oraz wykorzystanie funkcji grup kont
księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych
generowanie zestawienia obrotów i salda za dowolny okres
wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklara
predekretację dokumentów
prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27 i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji
sporządzanie VAT-ZD do deklaracji VAT-7
rozliczanie VAT na zasadach ogólnych i metodą kasową
obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych
inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego
oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.
księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe
parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych
generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozliczania rozrachunków
tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
import lub eksport plików poprzez pracę rozproszoną
tworzenie opisu analitycznego dla dokumentów
automatyczna internetowa wymiana dokumentów
tworzenie i wysyłanie plików JPK (VAT, KR, PKPiR, EWP, WB, FA, MAG)
scalenie plików JPK_VAT
automatyczne rozliczanie przelewów bankowych przy imporcie
prowadzenie rozliczeń przy użyciu mechanizmu podzielnej płatności – Split paymentComarch ERP Optima Księga Handlowa BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OKHBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Plus
Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus umożliwia prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Program jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do zmian zachodzących w prawie, dzięki czemu jest zawsze zgodny z obowiązującymi przepisami. Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej.
Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
Obsługa kont walutowych
Opcja księgowania schematami księgowymi na konta walutowe
Przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej
Generowanie przeszacowania walut
Tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla Użytkowników programuComarch ERP Optima Księga Handlowa Plus wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank Plus
SKU: OKH+ -
oprogramowanie Comarch
ERP Klasyka Płace i Kadry
CDN Klasyka to spójna i kompletna oferta dla małych i średnich firm handlowych, usługowych i produkcyjnych. Składa się na nią kilka programów wspomagających zarządzanie i księgowość, pracujących w środowisku DOS.
W skład pakietu wchodzą programy:* magazynowo-fakturujące: Firma++, Faktury,
* finansowo-księgowe: Księga Podatkowa, Księga Handlowa,
* kadrowo-płacowe: Płace Plus, Płace i Kadry.Z każdej z grup programów CDN Klasyka, Klient może wybrać te, które odpowiadają najlepiej jego potrzebom.
Programy z pakietu CDN Klasyka w wielu regionach kraju i w wielu branżach, stały się prawdziwym standardem. Użytkownicy chwalą ich funkcjonalność i efektywność. Również urzędnicy skarbowi wypowiadają się o nich pozytywnie, podkreślając, że firma pracująca “na CDN – ie” bezbłędnie liczy podatki i rzetelnie prowadzi księgi. Znajomość oprogramowania Comarch to także prawdziwy atut na rynku pracy.
SKU: CDNKPIK -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Kompletacja jedno stanowisko
Moduł Kompletacji oferuje rozwiązania pozwalające na definiowanie i wytworzenie produktów. System umożliwia zdefiniowanie składu produktu gotowego jak i półfabrykatów czy podzespołów. Możliwe jest definiowanie dla wyrobu wielu receptur pozwalając na obsługę wielowariantowości składników surowcowych i usług.
W systemie istnieje kartoteka zleceń kompletacyjnych na wytworzenie, jak i na dekompletację produktu. Posiadając listę wszystkich zleceń i pełną informację na ich temat w jednym miejscu, użytkownik płynnie zarządza ich realizacją. Z poziomu zlecenia generowane są odpowiednie dokumenty RW/PW na surowce konieczne do realizacji zlecenia. Może się to odbywać dla całego zlecenia, poszczególnych produktów lub poszczególnych surowców związanych ze zleceniem. Możliwe jest także generowanie dodatkowych dokumentów RW np. dla materiałów nie związanych z wykorzystywaną normą kompletacyjną.
System obsługuje także zwroty surowców oraz przyjęcia produktów ubocznych lub odpadów ze zlecenia kompletacji. W momencie ukończenia zlecenia, następuje rozliczenie zasobów materiałowych jak i usług. Automatycznie wyliczane są koszty związane z wytworzonymi na tym zleceniu wyrobami gotowymi.
Rozliczanie zleceń produkcyjnych może odbywać się wg cen ewidencyjnych lub wg cen rzeczywistych. Dostępne są również mechanizmy częściowego rozliczania produkcji przy rozliczaniu wg kosztów rzeczywistych – czyli możliwości naliczania kosztów produktów w trakcie trwania realizacji zlecenia. Z poziomu tego modułu, mając odpowiednie uprawnienia, można również dokonać księgowania dokumentów RW i PW. W każdej chwili użytkownik ma dostęp do dokumentów, które są związane z danym zleceniem np. czy i kiedy zostało wygenerowane zamówienie zakupu. W każdym momencie dostępny jest stan realizacji zlecenia obejmujący m.in. informacje o ilości i wartości kosztów rzeczywistych surowców pobranych na rzecz realizacji zlecenia.
SKU: CDNXLKPL