COMARCH
Wyświetlanie 61–75 z 92 wynikówPosortowane według popularności
-
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Detal
Comarch ERP Optima Detal
Moduł Comarch ERP Optima Detal został stworzony z myślą o punktach sprzedaży detalicznej. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz czytelny interfejs, czyni z okna sprzedaży detalicznej doskonałe narzędzie do pracy w sklepach, punktach gastronomicznych czy firmach handlowych. Aplikacja jest zintegrowana z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, z którymi współpracuje podczas prowadzenia sprzedaży.SKU: ODET -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Serwis
Comarch ERP Optima Serwis
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).
Funkcjonalności modułu:
tworzenie zleceń serwisowych i generowanie na ich podstawie dokumentów handlowo-magazynowych
tworzenia zleceń cyklicznych na podstawie wzorca – zlecenia mogą być generowane ręcznie lub automatycznie
możliwość planowania i dodawania czynności serwisowych w terminarzuComarch ERP Optima Serwis wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank
SKU: OPS -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Definiowanie interfejsu – licencja serwerowa
Obejmuje możliwość ukrywania lub uniemożliwiania edycji wybranych pól na formatkach systemu bez potrzeby modyfikacji kodu samego systemu CDN XL.
Funkcjonalność mocno uelastycznia możliwość dopasowania systemu do indywidualnych potrzeb Klienta poprzez proste i niezawodne dobudowywanie indywidualnych – dedykowanych funkcjonalności.
SKU: CDNXLIN-S -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Kadry i Płace Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Płace i Kadry BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Płace i Kadry w wersji dla BR pozwala na prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej. Zapewnia pracę zgodną z przepisami, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje oraz zapewnia obsługę korekt list płac. Moduł jest zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych).
Funkcjonalności modułu:
zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią
tworzenie struktury podległościowej, która ułatwia zarządzanie kadrami w Comarch ERP Optima oraz w aplikacji Comarch HRM
rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów
import i eksport poprzez arkusz kalkulacyjny, m.in.: aktualnych danych kadrowych, informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych, danych dotyczących planu pracy, czasu przepracowanego oraz nieobecności
import danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA)
kontrolę unikalności numeru PESEL pracowników
import elektronicznych zwolnień lekarskich
rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop
kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika, np. urlopu wypoczynkowego (w tym limitu dla pracownika podejmującego pracę po raz pierwszy oraz pracownika uprawnionego do obniżonej normy dobowej)
kontrolę limitu 14/30/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego
wybór metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc)
rozliczanie nieobecności związanych z rodzicielstwem w połączeniu z pracą na część etatu
automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych
sprawne definiowanie indywidualnych planów pracy oraz rejestrowanie czasu pracy
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy w godzinach nocnych oraz nadliczbowych
definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności
tworzenie korekt, zarówno dla pracowników jak i dla właścicieli, do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci
podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe
rozliczanie umów cywilnoprawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami, z uwzględnieniem kontroli minimalnego wynagrodzenia obowiązującego dla zleceniobiorców
rozliczanie umów cywilnoprawnych godzinowych, z wykorzystaniem wydruku ewidencji czasu pracy dla zleceniobiorców
powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, co umożliwia ich automatyczne naliczanie na wybranych listach płac
naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy
wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje
sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami) oraz wydruków pomocniczych do DEK-II i DEK-I-0
sporządzanie wydruków pomocniczych do raportów GUS
tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami
możliwość odnotowania indywidualnego rachunku składkowego przedzielonego płatnikowi przez ZUS
archiwizację wybranych formularzy kadrowych oraz archiwizację wypłat za wskazany okres
przesyłanie list płac z bazy kadrowo-płacowej do innej bazy, w celu ich zaksięgowaniaComarch ERP Optima Płace i Kadry BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OPIKBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima Księga Handlowa BR
1-sze stanowiskoComarch ERP Optima Księga Handlowa w wersji dla Biur Rachunkowych to moduł pozwalający biurom rachunkowym na obsługę firm w formie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Moduł pozwala zautomatyzować proces księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz umożliwia wydruki i przesyłanie elektronicznych deklaracji. Moduł nie ma limitu ilości obsługiwanych firm (baz firmowych) i jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.
Funkcjonalności modułu:
tworzenie okresów obrachunkowych
stworzenie wielopoziomowego planu kont oraz wykorzystanie funkcji grup kont
księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych
generowanie zestawienia obrotów i salda za dowolny okres
wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklara
predekretację dokumentów
prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27 i wysyłanie deklaracji do systemu e-Deklaracji
sporządzanie VAT-ZD do deklaracji VAT-7
rozliczanie VAT na zasadach ogólnych i metodą kasową
obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych
inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego
oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.
księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe
parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych
generowanie automatycznych różnic kursowych i kompensat w momencie rozliczania rozrachunków
tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
import lub eksport plików poprzez pracę rozproszoną
tworzenie opisu analitycznego dla dokumentów
automatyczna internetowa wymiana dokumentów
tworzenie i wysyłanie plików JPK (VAT, KR, PKPiR, EWP, WB, FA, MAG)
scalenie plików JPK_VAT
automatyczne rozliczanie przelewów bankowych przy imporcie
prowadzenie rozliczeń przy użyciu mechanizmu podzielnej płatności – Split paymentComarch ERP Optima Księga Handlowa BR wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: OKHBR -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Księga Handlowa Plus
Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus
1-sze stanowiskoModuł Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus umożliwia prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Program jest na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do zmian zachodzących w prawie, dzięki czemu jest zawsze zgodny z obowiązującymi przepisami. Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej.
Moduł Księga Handlowa Plus posiada wszystkie funkcje modułu Księga Handlowa oraz funkcje dodatkowe, opisane poniżej:
Obsługa kont walutowych
Opcja księgowania schematami księgowymi na konta walutowe
Przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej
Generowanie przeszacowania walut
Tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla Użytkowników programuComarch ERP Optima Księga Handlowa Plus wymaga modułu Comarch ERP Optima Kasa Bank Plus
SKU: OKH+ -
oprogramowanie Comarch
ERP Klasyka Płace i Kadry
CDN Klasyka to spójna i kompletna oferta dla małych i średnich firm handlowych, usługowych i produkcyjnych. Składa się na nią kilka programów wspomagających zarządzanie i księgowość, pracujących w środowisku DOS.
W skład pakietu wchodzą programy:* magazynowo-fakturujące: Firma++, Faktury,
* finansowo-księgowe: Księga Podatkowa, Księga Handlowa,
* kadrowo-płacowe: Płace Plus, Płace i Kadry.Z każdej z grup programów CDN Klasyka, Klient może wybrać te, które odpowiadają najlepiej jego potrzebom.
Programy z pakietu CDN Klasyka w wielu regionach kraju i w wielu branżach, stały się prawdziwym standardem. Użytkownicy chwalą ich funkcjonalność i efektywność. Również urzędnicy skarbowi wypowiadają się o nich pozytywnie, podkreślając, że firma pracująca “na CDN – ie” bezbłędnie liczy podatki i rzetelnie prowadzi księgi. Znajomość oprogramowania Comarch to także prawdziwy atut na rynku pracy.
SKU: CDNKPIK -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Kompletacja jedno stanowisko
Moduł Kompletacji oferuje rozwiązania pozwalające na definiowanie i wytworzenie produktów. System umożliwia zdefiniowanie składu produktu gotowego jak i półfabrykatów czy podzespołów. Możliwe jest definiowanie dla wyrobu wielu receptur pozwalając na obsługę wielowariantowości składników surowcowych i usług.
W systemie istnieje kartoteka zleceń kompletacyjnych na wytworzenie, jak i na dekompletację produktu. Posiadając listę wszystkich zleceń i pełną informację na ich temat w jednym miejscu, użytkownik płynnie zarządza ich realizacją. Z poziomu zlecenia generowane są odpowiednie dokumenty RW/PW na surowce konieczne do realizacji zlecenia. Może się to odbywać dla całego zlecenia, poszczególnych produktów lub poszczególnych surowców związanych ze zleceniem. Możliwe jest także generowanie dodatkowych dokumentów RW np. dla materiałów nie związanych z wykorzystywaną normą kompletacyjną.
System obsługuje także zwroty surowców oraz przyjęcia produktów ubocznych lub odpadów ze zlecenia kompletacji. W momencie ukończenia zlecenia, następuje rozliczenie zasobów materiałowych jak i usług. Automatycznie wyliczane są koszty związane z wytworzonymi na tym zleceniu wyrobami gotowymi.
Rozliczanie zleceń produkcyjnych może odbywać się wg cen ewidencyjnych lub wg cen rzeczywistych. Dostępne są również mechanizmy częściowego rozliczania produkcji przy rozliczaniu wg kosztów rzeczywistych – czyli możliwości naliczania kosztów produktów w trakcie trwania realizacji zlecenia. Z poziomu tego modułu, mając odpowiednie uprawnienia, można również dokonać księgowania dokumentów RW i PW. W każdej chwili użytkownik ma dostęp do dokumentów, które są związane z danym zleceniem np. czy i kiedy zostało wygenerowane zamówienie zakupu. W każdym momencie dostępny jest stan realizacji zlecenia obejmujący m.in. informacje o ilości i wartości kosztów rzeczywistych surowców pobranych na rzecz realizacji zlecenia.
SKU: CDNXLKPL -
-
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Pakiet Doradca Podatkowy
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy to oferta dla firm świadczących usługi związane z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych.Pakiet zawiera:
moduł Księga Handlowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych
moduł Faktury
moduł Kasa/Bank
moduł Biuro Rachunkowe
12 miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA
komplet podręczników w formie elektronicznej
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiPakiet dostępny jest tylko dla biur rachunkowych. Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup, jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP Optima, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
Wymagany jest wpis w PKD 6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.SKU: PCDNDP -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Pakiet START Firma
Comarch ERP Optima START Firma
Comarch ERP Optima START Firma to pakiet dla firm handlowych, które za atrakcyjną cenę otrzymują kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Pakiet zawiera również moduł fakturujący oraz CRM.Pakiet Comarch ERP Optima START Firma zawiera:
moduł Handel
moduł Kasa/Bank
moduł CRM
12-miesięczną gwarancję i ASYSTĘ Comarch
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiSKU: PCDNF -
Oprogramowanie Comarch Optima
ERP OPTIMA Pakiet START Mala Firma
Comarch ERP Optima START Mała Firma
Comarch ERP Optima START Mała Firma to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.Pakiet Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:
moduł Faktury
moduł Kasa/Bank
moduł Księga Podatkowa
12-miesięczną gwarancję i ASYSTĘ Comarch
moduł zabezpieczający Menadżer LicencjiSKU: PCDNMF -
oprogramowanie Comarch CDN XL
ERP XL Business Intelligence – Pakiet II
CDN XL wyposażony został w rozbudowany system wielowymiarowej analizy zdarzeń gospodarczych, stanowiący fundament dla rachunkowości zarządczej, controllingu i wielowymiarowych analiz danych. Koncepcja tego systemu osadzona jest na wielowymiarowym opisie analitycznym dokumentów źródłowych (faktur, not memoriałowych, list pac i innych dokumentów generowanych w systemie). Dokumenty te w naturalny sposób są sygnowane na etapie ich wystawiania wymiarami standardowymi (np. czas, kontrahent, akwizytor, geografia itp.) oraz dodatkowymi definiowalnymi przez użytkownika. W odróżnieniu od standardowych rozwiązań controllingowych, źródłem danych zarówno dla dekretacji księgowej jak i analiz zarządczych są dokumenty powstające w systemie. System dostarcza tym samym kadrze zarządzającej pełnego zestawu niezbędnych informacji do podejmowania strategicznych decyzji bez konieczności czekania na zaksięgowanie dokumentów czy raporty księgowości sprawozdawczej. Równocześnie każdy wymiar może by powiązany z kontem księgowym np. Centrum z tzw. Miejscem Powstawania Kosztów (MPK), co pozwala w pełni zautomatyzować proces księgowania.
Struktura modułu podzielona jest logicznie na kilka częci: Moduł Klienta Controllingu (obejmujący standardową funkcjonalność dawnego modułu Analiz oraz Controllingu operacyjnego) i Moduł Controlling – Platforma Analityczna (obejmujący standardowo dziedzin analiz wielowymiarowych – Analizy Sprzedaży oraz jako opcje kolejne dziedziny analiz – Analiza Wyników Operacyjnych, Analiza Płatności, Analiza Dodatkowych Kosztów Sprzedaży oraz Analiza Magazynów). Istnieje także możliwość tworzenia analiz controllingowych opartych o dekrety księgowe. Nie maj one na celu zastąpienia analiz operacyjnych opartych o dokumenty handlowe. Zadaniem analiz z planu kont jest dopełnienie strony operacyjnej (szczególnie kosztowej) o zestawienia sprawozdawczości księgowej.
SKU: CDNXLBI2